Summer jumps, squats and rock’n roll – Ada Palka

Lato to czas, kiedy możesz pokazać swoje piękne ciało i założyć bardziej skąpy strój, który pozwoli wyeksponować Twoje kształty. Ciepłe miesiące są szansą na zaprezentowanie się w nowej odsłonie. Możesz sobie wtedy pozwolić na bardziej drapieżne, odważne i frywolne kreacje. Na pewno pomoże w tym sportowa sylwetka i część garderoby o mniej oficjalnym, sportowym charakterze.

Zdecydowana większość z nas czeka na cieplejsze miesiące, aby w końcu założyć strój kąpielowy, krótkie spodenki, top czy obcisłą sukienkę. Jeżeli chcesz wyglądać zmysłowo, elegancko i sportowo zarazem, musisz zadbać o swoje ciało podczas wakacji. Utrzymaj więc formę, aby cała Twoja ciężka praca wykonana podczas przygotowań do sezonu nie poszła na marne. Okres wakacji sprzyja dobrej zabawie, rozluźnieniu i swobodnej atmosferze. To wszystko znacznie utrudnia utrzymanie odpowiedniego reżimu i jakże ważnej systematyczności. Dojście do formy to jedno, a utrzymanie jej na pożądanym poziomie to drugie. Zadbaj o swoje ciało i nie odpuszczaj. Wystarczy trening podtrzymujący, który przygotowałam dla Ciebie poniżej.

Trening obwodowy pomoże utrzymać Twoją formę, dodatkowo wysmukli nogi i podniesie pośladki. 

1. Element cardio – podskoki na skakance. Wykonaj podskoki podnosząc raz lewą, raz prawą nogę. Ruchy wykonuj dynamiczne i sprężyście. Nie zginaj bioder. Patrz przed siebie, a w czasie lądowania lekko uginaj kolana amortyzując podskoki. Wykonuj ćwiczenie od 45″-1′.

2. Popularne squats z taśmą. Stań na taśmie stopami w pozycji wyprostowanej, nogi rozstawiając na szerokość bioder. Wykonaj przysiad z równoczesnym zgięciem ramion z przyciągnięciem dłoni trzymających taśmę do barków. Dzięki temu ćwiczeniu wzmacniasz nogi oraz bicepsy.

3. Brzuszki na mięśnie skośne brzucha z piłką lekarską 3 kg. Przejdź do siadu równoważnego, trzymaj piłkę przed sobą na lekko ugiętych ramionach. Podnieś złączone nogi w górę i wykonaj rosyjskie skręty z piłką raz w lewą raz w prawą stronę.

4. Martwy ciąg na jednej nodze z odważnikiem. Ciężar odważnika – 5-8 kg. Stań na jednej nodze w pozycji równoważnej trzymając odważnik oburącz. Trzymaj mięśnie tułowia napięte, plecy płaskie i wyprostowane. Powoli opuść odważnik ku ziemi, z jednoczesnym wychyleniem wyprostowanej nogi w tył. Noga postawna lekko ugięta. Utrzymaj równowagę i zatrzymaj się na sekundę w najniższym położeniu odważnika.

Życzę wam energetycznych wakacji i utrzymania formy przez całe lato.
Ada Palka

Komentarze

Lato to czas, kiedy możesz pokazać swoje piękne ciało i założyć bardziej skąpy strój, który pozwoli wyeksponować Twoje kształty. Ciepłe miesiące są szansą na zaprezentowanie się w nowej odsłonie. Możesz...
" />