Sportowe tredny w Europie

W co klikają Europejczycy? - Badania platformy ShopAlike
Nowy rok lubimy zaczynać od podsumowań i postanowień. „Będę się więcej ruszał” mówi przeciętnie co druga osoba. Platforma ShopAlike postanowiła wykorzystać ten czas do przeprowadzenia badań odnośnie prosportowych zachowań na Starym Kontynencie. Do jakich wniosków doszli?

Jakie są najmodniejsze rodzaje sportów i aktywności rekreacyjnych w Europie? Kiedy nasi sąsiedzi najchętniej zaopatrują się w odzież i akcesoria sportowe? I czy rzeczywiście styczeń pełen postanowień noworocznych jest najważniejszym miesiącem dla tego biznesu? Aby odpowiedzieć na to pytanie, zespół ShopAlike wziął pod lupę swoje dane z dziedziny “sport” dotyczące użytkowników zainteresowanych tą kategorią.

Badania analizują różne aspekty sportowego zainteresowania, jak najpopularniejszy sprzęt albo ulubioną markę koszulek. Pokazują wyniki dla ogółu Europejczyków, jak również przygjądają się poszczególnym krajom. Przykładowo my, Polacy, zwariowaliśmy na punkcie Kempingu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Więcej informacji o badaniu na stronie Sportowe tredny w Europie

Badanie jest oparte na rocznych danych zebranych od listopada 2016 r. do listopada 2017 r. Baza danych zawiera informacje o użytkownikach z 13 krajów Europy: Austrii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Słowacji, Szwecji, Włoch i Węgier. Dane, czyli ilość klików w poszczególne produkty z kategorii “sport” zostały przeanalizowane w celu zrozumienia zachowania użytkowników platform ShopAlike, Ladenzeile oraz Umsolugar, należących do firmy Visual Meta GmbH.

 

Komentarze