Sonda: Kreatywność

fot. cdn.startupfashion.com
Czy w modzie kreatywność nigdy się nie kończy czy może odwrotnie,  wszystko już było? Czym dla członków klasy kreatywnej jest sto słowo. Co to znaczy być kreatywnym?
Anna Lubomirska – artystka i projektantka biżuterii A. LUBOMIRSKA. DESIGN F3H:

a.lubomirska

 

 

 

 

 

 

 

Moda to biznes i kreatywność często jest ograniczona poprzez jego komercyjną stronę. Osobiście uważam, że ludzka kreatywność nie ma granic, bo przede wszystkim jeszcze nikt ich nie określił. Sama natura jest zbiorem kreatywnie otwartym. Dowodem na to jest fakt, że każdy z nas jako jednostka jest niepowtarzalny. To stwierdzenie jest oczywiste, a jednocześnie tak rzadko zdajemy sobie z tego sprawę chcąc upodobnić się do innych. Właśnie na tym też bazuje moda – na podobieństwach i trendach. Od pomysłu do realizacji jest jednak daleka droga, a sam koncept to nie wszystko. Kreatywność polega na ciągłym poszukiwaniu i uczeniu się na błędach. Ewolucji istniejących już form oraz odkrywaniu nowych. Istnieje jednak pewnego rodzaju surowa klasyka i czystość form, które są piękne same w sobie, a nawet idealne. Bazy opracowane przez pokolenia twórców. Lubię projektować również przedmioty, które wychodzą poza i rozwijają sztywne ramy klasycznego wzornictwa. Obecnie rośnie zapotrzebowanie na oryginalność, ale nie zawsze starcza nam odwagi na to, by ją wyrazić. Świadomość tego motywuje mnie, by tworzyć projekty nietypowe, ale również funkcjonalne”.

1 of 3

Komentarze

Czy w modzie kreatywność nigdy się nie kończy czy może odwrotnie,  wszystko już było? Czym dla członków klasy kreatywnej jest sto słowo. Co to znaczy być kreatywnym? Anna Lubomirska –...
" />