Prowadzisz markę modową? Zobacz jak ją wyróżnić!

Prowadzisz markę modową? Zobacz jak ją wyróżnić!
fot. channelmarketerreport.com
Jesteś w stanie wygospodarować 30 minut dziennie na marketing? Świetnie, ponieważ to wszystko co będziesz musiał przeznaczyć, aby wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji.

Współczesny projektant mody nie może być tylko twórcą i wizjonerem. Musi również rozumieć biznes, podejmować odważne decyzje  i stale poszukiwać trendów, aby wyróżniać się na tle konkurencji. Większość agencji marketingowych nie pomoże mu w tym, ponieważ będzie wymagać ogromnego budżetu marketingowego. Pokażemy trzy sposoby na wyróżnienie marki, które projektant mody sam może zastosować: media społecznościowe, wydarzenia i press day, czyli jak budować dobre relacje z dziennikarzami.

1 of 8

Komentarze

Jesteś w stanie wygospodarować 30 minut dziennie na marketing? Świetnie, ponieważ to wszystko co będziesz musiał przeznaczyć, aby wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji. Współczesny projektant mody nie może...
" />