Prawdziwe piękno według Triumph

Niemiecka marka bieliźniana Triumph postanowiła zrezygnować z profesjonalnych modelek do swojej kampanii na jesień-zimę 2014/15 i poszła w stronę rozwijającego się trendu na modelki w każdym wieku i rozmiarze.

Zdjęcia wykonane przez Marca Homa to portrety oraz czarno białe zdjęcia kobiet pochodzących z Danii, Holandii i Francji. W sumie 47 niesamowitych ujęć, które świetnie obrazują, że kobiety mogą być piękne niezależnie od liczb i cyferek – zarówno tych w dowodzie, jak i na metce z rozmiarem.

Kolekcja jesień-zima 2014/15 marki jest już w sprzedaży.

Komentarze

Niemiecka marka bieliźniana Triumph postanowiła zrezygnować z profesjonalnych modelek do swojej kampanii na jesień-zimę 2014/15 i poszła w stronę rozwijającego się trendu na modelki w każdym wieku i rozmiarze. Zdjęcia wykonane przez Marca...
" />