Nowy Jork widziany biznesowymi oczami marki Kossmann

Pokaz nowej kolekcji AMERICAN DREAM jesień-zima 2015/16
3 września minimalistyczna Mysia 3 wypełniła się energią Manhattanu. Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 2015/16 inspirowana jest przede wszystkim amerykańskimi kobietami, które łączą wygodę
i nienaganny wygląd biznesowy. Liczne grono przedstawicieli mody, dziennikarzy, stylistów oraz gwiazd podziwiało nowe propozycje które przedstawiła tego wieczoru marka Kossmann.

Kolekcja jesienno- zimowa 2015/16 AMERICAN DREAM jaką mogliśmy zobaczyć na wybiegu jest inspirowana Manhattanem z wczesnych lat 90-tych. A w szczególności aktywnymi kobietami, którym tempo pracy narzuciło pewien styl życia i dbałość o swój profesjonalny wygląd. Amerykański dress code tamtych lat zawsze zawierał element luzu i wygody. Modelki zaprezentowały wiele nowoczesnych sylwetek z geometrycznymi cięciami. W kolekcji dominują dzianiny i wełna w kolorach czerni, czerwieni, szarości i écru. To są właśnie kolory marki Kossmann. Pojawia się dużo nowych form, których motywem przewodnim jest wygoda i zrozumienie potrzeb kobiet pracujących. Oprócz mocnych motywów inspirowanych pulsem amerykańskiej metropolii, w kolekcji są również, tak uwielbiane przez kobiety, sukienki i spódnice z klosza .
Cała kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym marki Kossmann www.kossmann.com.pl

Tego wieczoru na pokazie pojawiło się liczne grono przedstawicieli mody, stylistek, dziennikarzy, peronal shopperek i oczywiście gwiazd – Tamara Arciuch założyła na tą okazję czarny garnitur podkreślający uniwersalizm jaki aktorka bardzo lubi w kreacjach Kossmann bowiem jak sama mówi „ nie lubię rzeczy które są tylko na raz” natomiast Beata Tadla wybrała czarną sukienkę z kołnierzykiem podkreślając, że – „Te projekty trafiają w punkt moich preferencji… to są projekty, które są dla kobiet aktywnych zawodowo i które prywatnie także chcą dobrze wyglądać … sukienka, którą nałożyłam jest bardzo kobieca, a ja lubię kobiecość”. Zaprezentowane kreacje podsumowała Lidia Popiel „ Nowa wersja amerykańskiego snu- prosta, współczesna, niezobowiązująca, dająca dużo wolności”.

Pokaz oklaskiwały także Monika Mrozowska, Monika Zamachowska, Marta Kielczyk, Aleksandra Mikołajczyk, Mariola Bojarska-Ferenc, Laura Lącz, Katarzyna Żak, Monika Walsh.
Oficjalnym kreatorem makijażu pokazu „American Dream” jest marka Mary Kay. O wygląd modelek zadbały również marki: Wella, Rituals i Kazar.
Założycielką i właścicielką marki KOSSMANN jest Iwona Kossmann. Marka, którą stworzyła ponad 3 lata temu ma olbrzymie grono zwolenniczek. Markę kochają dziennikarki telewizyjne.

Komentarze

Pokaz nowej kolekcji AMERICAN DREAM jesień-zima 2015/16 3 września minimalistyczna Mysia 3 wypełniła się energią Manhattanu. Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 2015/16 inspirowana jest przede...
" />