Nowa kampania marki Triumph

Z okazji 100. urodzin biustonosza marka Triumph postanowiła przeprowadzić badania, w których udział wzięło 100 000 kobiet. Akcja „Miara kobiecości – czego kobiety oczekują od biustonosza” niedawno zaczęła się również w Polce. Projektanci marki starają się, by fason ich bielizny był przede wszystkim wygodny, dlatego stawiają na odpowiedni wybór materiałów. Dowodem na to jest najnowsza kolekcja firmy. Bielizna na sezon 2014 utrzymana jest w jasnych, pastelowych kolorowych, niekiedy przełamuje ją intensywna fuksja. Dzięki dopasowanym krojom każda kobieta może poczuć się seksownie, a zarazem komfortowo. Poza tym Triumph wykorzystuje koronkę, która sprawia, że bielizna jest wyjątkowo dziewczęca i delikatna.

Komentarze

Z okazji 100. urodzin biustonosza marka Triumph postanowiła przeprowadzić badania, w których udział wzięło 100 000 kobiet. Akcja „Miara kobiecości – czego kobiety oczekują od biustonosza” niedawno zaczęła...
" />