Nowa kampania marki D15 Dastina Porazińskiego

Nowa kampania marki D15 Dastina Porazińskiego
Zwycięzca 9. edycji Art & Fashion oraz Fashion Designer Awards, rozwija swoją markę realizując nowe pomysły. Jednym z nich jest najnowsza kampania ,,Rabel with a cause” , która przedstawia młodych buntowników, którzy za pomocą czerni wyrażają swój sprzeciw wobec rzeczywistości.

zrzut-ekranu-2016-12-05-o-12-26-11

Sesja osadzona jest w przestrzeni miejskiej i idealnie wpasowuje się w estetykę projektanta. W skład kolekcji linii D15 wchodzą oversizowe bluzy z kapturem, trencze, szerokie spodnie, bluzki z długim rękawem oraz gładkie T-shirty. Dastin osiągnął zamierzony efekt warstwowości, dzięki przemyślanym stylizacjom. Na spodnie założył krótkie joggery, a na koszulki czarne płaszcze. Z kolei efekt naturalności uzyskał pozostawiając modeli bez makijażu.

W rolę modelki wcieliła się Telimena Stachnik (M ore Models) oraz Tomasz Ukleja (Panda Models). Za obiektywem stanął Pawel Wyląg.

Komentarze

Zwycięzca 9. edycji Art & Fashion oraz Fashion Designer Awards, rozwija swoją markę realizując nowe pomysły. Jednym z nich jest najnowsza kampania ,,Rabel with a cause” ,...
" />