Nagość zakryta, czyli moda o zabarwieniu erotycznym

Nagość zakryta, czyli moda o zabarwieniu erotycznym
Lubi zaskakiwać, jest tajemnicza i nieobliczalna. Ze względu na pojawiające się trendy jest zmienna, a sezonowość wpływa na jej przemijanie. Bywa ponadczasowa i bezkompromisowa, lubi też niedopowiedzenia. Moda zakrapiana seksem w kontekście marek i fotografii wcale nie musi być wulgarna.
Le Petit Trou

Bielizna ozdobiona fantazyjną, małą dziurką to autorski projekt Zuzy Kuczyńskiej, kreatorki marki. Le Petit Trou niesie ze sobą dużo skojarzeń. Może oznaczać dziurkę od klucza, małą dziurkę w ubraniu, przetarcie w skarpecie. Wycięcie w majtkach może być zarówno kółkiem, trójkątem, łezką, jak i elipsą. Jakie by nie było dziurka jest erotycznym podtekstem. Sesje utrzymane są w chłodnej estetyce, a na zdjęciach występują odpowiednio dobrane modelki. Wszystko jest niezwykle spójne z kolorystyką marki, elementy bielizny występują w 3 kolorach: biel, czerń i beż.

Nagość zakryta, czyli moda o zabarwieniu erotycznym

Helmut Newton

Choć był fotografem mody to zasłynął przede wszystkim z kobiecych aktów. Jego zdjęcia są mieszanką wybuchową mody i perwersji, a jego styl fotografowania cechuje sadomasochizm i fetyszyzm. Zdjęcia tego berlińskiego fotografa często gościły we francuskiej edycji Vogue’a i choć nie jest łatwe przemycić elementy nagości w fotografowaniu mody, to jemu się udało. Pod koniec życia wydał biało-czarny album „Big Nudes”, w którym nagość miesza się z modą.

Moye

To marka powstała z myślą o tych, którzy cenią sobie wygodę oraz jakość w codziennym życiu. Gładka bielizna wykonana z naturalnych materiałów, przeznaczona do chodzenia ,,po domu”? Moye oferuje koszulki nocne, spodenki oraz topy w 4 kolorach: turkusowym, czarnym, zielonym oraz beżowym.  Prosta forma i delikatne wykończenie sprawiają, że w ogóle jej nie czujemy na sobie, dzięki czemu domowa codzienność staje się bardziej sexy.

Nagość zakryta, czyli moda o zabarwieniu erotycznym

God Save Queen

Ultrakobieca i seksowna bielizna od God Save Queen obiegła niemal cały świat. W tym roku na nowojorskim fashion weeku można było oglądać prezentację marki. Najważniejszy jest materiał i precyzyjne wykonanie. Projektowanie bielizny to zadanie Karoliny Bernaciak, która ręcznie wykańcza projekty. „Daje mi to pełną kontrolę nad jakością. Jestem perfekcjonistką i kiedy powstawała moja firma wiedziałam, że każdy szczegół musi być zaopiekowany” – tłumaczy Karolina. Warto też  zapoznać się z eklektyczną kampanią marki GSQ.

Magdalena Sokulska

Komentarze

Lubi zaskakiwać, jest tajemnicza i nieobliczalna. Ze względu na pojawiające się trendy jest zmienna, a sezonowość wpływa na jej przemijanie. Bywa ponadczasowa i bezkompromisowa, lubi też niedopowiedzenia. Moda zakrapiana seksem...
" />