My Signature w nowej kampanii

My Signature to autorska warszawska marka modowa, obecna na rynku od 2013 roku. Do swojej oferty na stałe wprowadziła linię BASIC o nowoczesnych, eleganckich fasonach, przeznaczona dla kobiet, które cenią klasę, a jednocześnie oryginalność. W tym sezonie, oprócz zawsze modnej czerni, granatu czy szarości, Projektantka postawiła na odważne barwy jak fuksja, butelkowa zieleń oraz skórę. W skład linii BASIC wchodzą płaszcze, kamizelki, spodnie, swetry, sukienki i tuniki. Drugą linią którą znajdziemy w ofercie My Signature jest MAZE, składająca się casualowych ubrań, kierowanych do kobiet z odważnym podejściem do świata i mody, gustujących w śmiałych wzorach i fasonach, nie bojących się niebanalnych połączeń kolorystycznych. Motywem przewodnim MAZE są bardzo charakterystyczne printy. Projektantka wprowadziła labirynty w dwóch tonacjach – jeden w absolutnej furii kolorystycznej, drugi w bieli i czerni, a także na motyw inspirowany pejzażem jesiennego lasu. W kolekcji dostępne są bluzy, spodnie, tuniki i parki. Więcej na: 

Komentarze