Ladies Business Class – relacja z Kongresu Otwarcie

Ten rok – 2015 – na pewno zapisze się pod hasłem feminizmu. W gazetach codziennych, magazynach, czy portalach znajdziemy artykuły promujące wizję niezależnej i odnoszącej sukces kobiety, która jest pewna siebie i wie czego chce od życia. Czy to tylko wizja, czy rzeczywiście są to dzisiejsze kobiety?

Odpowiedź na to pytanie można było znaleźć na kongresie organizacji Ladies Business Class, który odbył się w hotelu Monopol w Katowicach 26 lutego br. Akcja miała wielowymiarowę formę, skupiła specjalistów z różnych dziedzin, którzy poprzez swoje wykłady i prezentacje pokazali nowoczesne, ciepłe i przedsiębiorcze kobiety, rozwijające swoje kariery w wielu obszarach. Spotkanie pozwoliło poszerzyć wiedzę i pokazać ciekawy punkt widzenia wszystkim uczestniczkom kongresu. Poruszane tematy dotyczyły m.in. sfer PR-u i kreowania własnego wizerunku, a co także się z tym wiąże, funkcją mody i dress-codu, zmian w przepisach, które powinien znać przedsiębiorca, a także motywacji, sposobach i strategiach podejmowania decyzji. Wykład, który najbardziej zapadł w pamięć, dotyczył życia z pasją, którego hasłem przewodnim był słynny cytat Benjamina Franklina „Many people die at twenty five and aren’t buried until they are seventy five.” 

Ogromną zaletą spotkania był praktyczny jego aspekt, a mianowicie przekonanie, że każdy, niezależnie od sfer obszaru rozwoju, czy zawodu, może wdrożyć omawiane kwestie w swoje życie prywatne bądź zawodowe. Niewątpliwie na sukces i pozytywny odbiór kongresu przyczyniły się także prestiż, wiedza i doświadczenie wykładowców, którzy na potrzeby inicjatywy Ladies Business Class przygotowali prezentowane tematy. Obecnie,  kiedy rynek, technologia oraz sam Internet oferują wiele możliwości działań i pobudzają kreatywność,  wiedza jak z tego rozsądnie i jednocześnie w pełni korzystać jest niezbędna. Dlatego też wydaje się, że liga przedsiębiorczych kobiet będzie niewątpliwie ewoluować, a kolejne kongresy odniosą jeszcze większy sukces.

Adriana Cybulska

Komentarze

Ten rok – 2015 – na pewno zapisze się pod hasłem feminizmu. W gazetach codziennych, magazynach, czy portalach znajdziemy artykuły promujące wizję niezależnej i odnoszącej sukces kobiety, która jest pewna...
" />