La Mania, czyli Z Polską Metką

La Mania, czyli Z Polską Metką
Kampania MIND BLOW SS17 Foto. Materiały prasowe
Dom mody stworzony przez cenioną za styl kobietę biznesu – Joannę Przetakiewicz. Polska duma rynku modowego. Kwintesencja szyku, stylu oraz klasycznej kobiecości. Nasza marka z polską metką – La Mania.

Joanna Przetakiewicz Foto: Materiały prasoweMarka powstała jesienią 2010 roku z inicjatywy Joanny Przetakiewicz, dyrektor kreatywnej.
Główną projektantką domu mody stała się dobrze już znana Magda Butrym – to była obietnica sukcesu! Silny zespół, doświadczenie w prowadzeniu biznesu oraz charyzma Przetakiewicz okazały się przepisem na doskonały efekt.

La Mania aspirowała do skomponowania mody codziennej dla kobiety zwycięskiej oraz pewnej siebie. Nie pominęła jednak aspektu klasycznej “małej czarnej”, której innowacyjnym odpowiednikiem stała się “mała biała”. Jak twierdzi kreatorka domu mody, Joanna – biel symbolizuje kobietę – z pozoru niewinną. To barwa kochająca światło, oddająca świeżość. Marka niezwykle odzwierciedlała duszę oraz styl Joanny Przetakiewicz.

Włoski odpowiednik nazwy odwołuje się do słów szał, obłęd. Nie bez powodu – takie właśnie reakcje wywołała pierwsza kolekcja Pań. Pokaz odbył się w warszawskiej Zachęcie. Jak mówi Joanna, wybór miejsca nie był przypadkow.  Kreacje zaprezentowane zostały niczym dzieła sztuki – modelki poruszające się w szklanych gablotach z niezwykłym wdziękiem oddawały aurę eksponatów.

Od lewej: Joanna Przetakiewicz, Edyta Górniak

Rozpoczęła się (la) mania! Osoby publiczne, gwiazdy chętnie prezentowały się w sukniach projektu marki. Dom mody rósł w siłę, Joanna zbierała liczne pochwały na temat realizacji oraz wytrwale kreowała wizerunek marki.

Po trzech latach współpracy Magda Butrym rozstała się z La Manią. Do zespołu dołączyła finalistka pierwszej edycji programu “Project Runaway” – Liliana Pryma, objęła funkcję projektantki.

“Od pierwszych dni pracy w La Manii byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ okazało się, że pracuje się tam tak, jak w największych domach mody w Paryżu i Londynie, gdzie byłam wcześniej”

– opowiadała Liliana.

Nic dziwnego, dom mody La Mania pracuje na najwyższym poziomie – team szkolony jest przez trenerów m.in z marek Louis Vuitton czy Alexander McQueen.

Pierwsze miejsce w rankingu wartości La Manii obejmuje jakość – to ona stała się wyznacznikiem działania marki. Projekty są owocem najwyższej jakości tkanin, dopracowanych krojów oraz kunsztu wykonania. Kompozycja detalu sprawia, że klientki La Manii czują się komfortowo, a zarazem ekskluzywnie. Nie budzi więc zdziwienia zainteresowanie marką przez Karla Lagerfelda – światowy poziom La Manii zaowocował jego honorowym patronatem.

Butik Harrods w Londynie

Dużym osiągnięciem La Manii stała się także wizyta w Londynie podczas Fashion Week w lutym 2012. Marka brała wówczas udział w projekcie International Fashion Showcase organizowanym przez British Fashion Council. Spośród 189 marek wyróżniono firmę Joanny Przetakiewicz. Prestiżowy dom towarowy Harrods, mieszczący się w Londynie, zakupił prezentowaną kolekcję. La Mania zadebiutowała jako jedyna polska marka, dumnie reprezentując polską scenę modową w towarzystwie Givenchy, Victorii Beckham oraz Balenciagi. W wywiadzie dla “Harrods Magazine” Joanna mówiła, że

“sama obecność Harrods jest symbolem zdania egzaminu wysokiej jakości oraz oczekiwań estetycznych wyrobionego i bardzo wymagającego odbiorcy.”

1 of 2

Komentarze

Dom mody stworzony przez cenioną za styl kobietę biznesu – Joannę Przetakiewicz. Polska duma rynku modowego. Kwintesencja szyku, stylu oraz klasycznej kobiecości. Nasza marka z polską metką –...
" />