Koronki, fiszbiny i ażur, czyli modny temat bielizny

Bielizna w ostatnim czasie przestała być tylko użytkowym elementem garderoby, lecz stała się elementem stylu, często widoczną częścią naszego stroju oraz przede wszystkim przyjemnością, bo nic tak nie poprawia nastroju jak odrobina koronki. Noszony pod marynarką sportowy stanik czy też koronka widoczna spod prześwitującej koszuli stały się wszechobecnym elementem street stylu.

„Boom” na bieliznę nie jest aż tak zupełnie nowy, ponieważ już od dawna wszyscy oglądają cukierkowe pokazy Victoria’s Secret, przeglądają katalogi  oraz oglądają zmysłowe spoty reklamowe Agent Provocateour.

W Polsce rozkwit marek bieliźnianych rozpoczął się już jakieś 2 lata temu, a ich lista nieustannie się poszerza, tak jak i z resztą nasza szafa…  Nawiązując do zbliżającego się święta (tak, mowa tutaj o przereklamowanym, landrynkowym, pełnym lizaków  w kształcie serca Walentynek) przedstawiam listę marek bieliźnianych, których produkty podbijają serca i wprawiają nas w zachwyt.

le petit1le petit

 

lepetit4

LE PETIT TROU

Zuzanna Kuczyńska, założycielka marki, stworzyła swoje imperium bieliźniane z powodu, który zazwyczaj jest najbardziej inspirujący i motywujący, a mianowicie z potrzeby. Bo nie da się inaczej tego kategoryzować – chęć posiadania pięknej bielizny to potrzeba, która jak widzimy owocuje. Projekty Kuczyńskiej są unikatowe i rozpoznawalne co zaskutkowało niesamowitym sukcesem Le Petit Trou.

1 of 3

Komentarze