Konkurs festiwalu Audioriver!

konkurs audioriver

Tuż przed ogłoszeniem drugiej puli projektantów Audioriver Fashion Day, organizatorzy wydarzenia przedstawiają wyjątkowy konkurs dla producentów muzycznych – „Muzyka na miarę”. Aby wziąć w nim udział, należy stworzyć utwór zainspirowany stylem jednej z trzech marek: SI-MI, Staff by Maff lub Risk. Zwycięzcy nietypowej konkurencji usłyszą swoje produkcje na pokazach mody lub w filmach promocyjnych wyżej wymienionych firm.

„Muzyka elektroniczna jest wykorzystywana w świecie mody od lat” – mówi rzecznik prasowy Audioriver, Łukasz Napora. „Gatunki takie, jak house, techno, drum & bass czy dubstep można usłyszeć zarówno na największych wybiegach, jak i w stacjach telewizyjnych typu Fashion.tv. Tworząc targi mody niezależnej chcieliśmy wzmocnić to połączenie, ale pracując od drugiej strony – od strony muzyki. Stąd pomysł na konkurs dla producentów, w którym zwycięzców wyłaniać będą projektanci. Marki SI-MI, Staff by Maff i Risk bardzo chętnie weszły w ten projekt i mamy nadzieję na podobny entuzjazm ze strony twórców muzyki. W końcu otwieramy dla nich zupełnie nowe drzwi i możliwości.”

Zadaniem jest stworzenie co najmniej 4-minutowego utworu, inspirowanego twórczością jednej z trzech wymienionych marek. Produkcja powinna zostać wykonana z zamysłem użycia jej podczas pokazu lub filmu promocyjnego, ponieważ – jeśli wygra – zostanie wykorzystana właśnie w taki sposób. Obie strony odnoszą więc korzyści, bo projektanci otrzymują unikalną muzykę stworzoną specjalnie dla nich, a artyści zyskują dodatkową promocję.

Poza wykorzystaniem utworów przez marki modowe, zwycięzcy producenci otrzymają również po dwa dwudniowe karnety na festiwal, wezmą udział w specjalnym wydaniu audycji Łukasza Napory w Czwórce Polskim Radiu oraz zostaną zaprezentowani na stronach internetowych Audioriver. Zgłoszenia można przesyłać do 4 lipca 2014, a dokładne zasady, opisy marek modowych oraz zdjęcia kolekcji znajdują się pod tym linkiem.

Komentarze