Konferencja Fashion Economy Moda 4.0 – Lidia Kalita, DH Vitkac i wielu innych

Konferencja Fashion Economy Moda 4.0 - Lidia Kalita, DH Vitkac i wielu innych
13 listopada 2018 roku odbędzie się konferencja Fashion Economy Moda 4.0. Odbędą się wtedy panele dyskusyjne dotyczące m.in. nowych technologii w branży fashion, mody męskiej i marketingu modowego. Zaprezentuje się także główne wnioski z raportu KPMG w Polsce na temat polskiego sektora mody.

Konferencję organizuje Akademia Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego. Będzie dotyczyła polskiego rynku fashion i perspektyw jego rozwoju. Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane m.in. wnioski z najnowszego raportu KPMG w Polsce na temat polskiego rynku mody, zachowań konsumenckich i perspektyw rozwoju tego sektora.

Raport m.in. charakteryzuje stan polskiej branży odzieżowej i tekstylnej. Przedstawia zwyczaje zakupowe i czynniki decyzyjne konsumentów oraz obserwacje przedsiębiorstw działających na rynku. Część raportu dotyczy wyzwań i szans w edukacji branży mody i została opracowana przez Akademię Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.

„Branża mody rozwija się obecnie niezwykle dynamicznie. Przemysł mody w coraz większym stopniu wykorzystuje nowe technologie. Wpływ postępu technologicznego rodzi zapotrzebowanie na specjalistów posiadających wiedzę i umiejętności również w tym zakresie.  Specjalizacje i zawody powstają szybciej niż programy edukacyjne. Stwarza to zarówno szanse, jak i ogromne wyzwania dla edukacji w branży mody.” Mówi radca prawny Agnieszka Oleksyn – Wajda, kierownik Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego.

W programie konferencji przewidziano także panele dyskusyjne dotyczące m.in. nowych technologii w modzie, mody męskiej i marketingu modowego. Konferencję zwieńczy dyskusja ekspercka dotycząca przyszłości branży fashion w Polsce. Podczas konferencji wystąpią m.in. Lidia Kalita, Anna Puślecka, Katarzyna Niezgoda, Bogusław Słaby, Beata Tadla, Mark Olbrich, Michał Kędziora (Mr Vintage), Ula Wiszowata, przedstawiciele DH Vitkac, Warsaw Creatives. A także eksperci KPMG i Uczelni Łazarskiego. Organizatorem konferencji jest Uczelnia Łazarskiego. Partnerem strategicznym konferencji jest KPMG w Polsce.

 

Komentarze