Joanna Horodyńska dla marki Si-Mi

Joanna Horodyńska dla Si-Mi

Dżinsowe bomberki, luźne, zwiewne sukienki z ,,hiszpańskim dekoltem” w nowej kolekcji stworzonej przez Joannę Horodyńską dla Si-Mi. Efekty sesji zdjęciowej, która odbyła się w przestrzeni sportowej, na korcie tenisowym, można już oglądać!

Si-Mi to marka, którą tworzą: Anna Hałas-Krawczyk, Rafał Michalak, Natasha Dziewit, Piotr Górski, Michalina Szurgot. Butik znajduje się w zagłębiu modowym Warszawy, czyli przy ulicy Mokotowskiej. To właśnie z nimi współpracę podjęła stylistka, Joanna Horodyńska, która słynie z indywidualnego stylu. Jej stylizacje są niesztampowe i nieraz wzbudzają skrajne emocje. Celem marki jest własnie dotarcie do klientek, które są indywidualistkami i nie boją się wyrażać siebie poprzez zadziorne, wyraziste ubrania.

W kolekcji Joanny Horodyńskiej dla Si-Mi obecne są dwie tendencje łączące w sobie sport z romantyzmem. Głównym motywem jest powszechnie znany denim, reprezentowany przez bluzki, sukienki z obniżonymi ramionami, czy kurtki typu ,,bomber”. Każdy model nosi odpowiednio dobrane nazwy postaci z repertuarów opery, jednej z pasji Joanny.

Komentarze