DNA marki – Patrizia Aryton

Marka Aryton została stworzona w 1989 roku przez małżeństwo Danutę i Ryszarda Cierockich. W zeszłym roku obchodziła 26 lecie. Z tej okazji przeszła rebranding zmieniając tradycyjną, jednoczłonową nazwę na PATRIZIA ARYTON. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna i córka założycieli marki. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są n

ajważniejszymi atrybutami marki. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości, z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

PATRIZIA-ARYTON-7

1-2

Aryton od zawsze kojarzył się z płaszczami, które są również produktem flagowym, o którym marzyli wszyscy, nie ze względu na metkę, ale na bardzo wysoką jakość wełny i kaszmirów pochodzących ze światowych stolic mody. Płaszcze mogły przechodzić z pokolenia na pokolenie, nie traciły na swoim designie i prezencji. Bez wątpienia to najlepsza polska marka okryć wierzchnich, ale na tym nie koniec. Kobieca klasyka z jaką kojarzył się Aryton przeszła niesamowitą transformację. Od momentu, gdy za sterami pojawiła się Patrycja Cierocka modele i kroje stały się bardziej nowoczesne, miejskie, biznesowe z bardzo modowym charakterem, podobnie jak wystrój salonów marki. Nie możemy zapomnieć o fenomenalnych zdjęciach do sezonowych kampanii, które są utrzymane w duchu najlepszych, światowych kampanii. Dotychczasowy wizerunek został odświeżony i bardziej nakierowany na młodszą klientkę, co okazało się doskonałym posunięciem.

Obecnie marka PATRIZIA ARYTON to kwintesencja luksusu i wyjątkowego stylu. Kobieta PATRIZII ARYTON jest podobna do wybieranej marki: pewna siebie, klasyczna, ponadczasowa i nieprzemijająca.

Monika Gąsiorek-Mosiołek

Komentarze