Na biegunach cennika

Dzieli je kwota ponad 4 mln zł i przepaść technologiczna. Łączą cztery koła i funkcja, którą pełnią w we współczesnym świecie. O co chodzi? O najdroższe i najtańsze nowe auto na polskim rynku. W pewnych aspektach jednak to tańsze wypada lepiej.

Zgadza się, cena najdroższego auta, które można kupić w Polsce wynosi skromne 3 898 035 zł. Chociaż warto zdecydować się na nieco droższą wersję „już od” 4 260 896 zł. I wcale nie chodzi tu o Ferrari, Bentleya czy nawet Lamborghini. Nie, mowa o modelu coraz bardziej popularnej marki w naszym kraju – Porsche. Pod koniec zeszłego roku do cenników trafił hybrydowy model 918 Spyder. Żeby stać się właścicielem tej maszyny nawet wygrana w Lotto może okazać się niewystarczająca.

Dlaczego 918 Spyder jest aż tak kosztowne? Cóż, jest to ucieleśnienie doświadczenia i wiedzy, jakie przez ponad 80 lat zdobyło Porsche na drogach i torach wyścigowych całego świata. Porsche odpowiednio wyceniło swoje know-how. Mimo iż 918 Spyder nie prezentuje się równie efektownie i krzykliwie jak Ferrari czy Lamborghini, to bez wątpienia posiada multum atrybutów, które zapewniają mu najwyższą pozycję zarówno na liście najszybszych samochodów świata, jak i w cenniku…

Komentarze

Dzieli je kwota ponad 4 mln zł i przepaść technologiczna. Łączą cztery koła i funkcja, którą pełnią w we współczesnym świecie. O co chodzi? O najdroższe i najtańsze nowe auto...
" />