Bardziej szlachetnej soli nie było!

Bardziej szlachetnej soli nie było!
XXI wiek lubi oceniać książki po okładce, dlatego opakowanie jest równie istotne, co jego zawartość. Zwłaszcza, kiedy mówimy o czymś tak trywialnym i nieatrakcyjnym, jak sól.

Marka The Salt Box zwróciła się do australijskiej pracowni Jam&Co Design Pty Ltd. Prosiła o stworzenie opakowania na sól, które będzie korespondować zarówno z jej kuchennym zastosowaniem, jak i tym z “branży wellness”.

Brzmi dość absurdalnie, dlatego zadanie zapewne nie należało do najłatwiejszych.

Marmur, synonim elegancji i szyku, ma odzwierciedlać właśnie tę podwójną funkcję soli, a kolorystyka opakowania zgrywać się z kolorystyką tego produktu. Można się zastanawiać, po co. Jednak dużo łatwiej po prostu podziwiać ładne pudełko.

Zróbmy to teraz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *