Z Polską Metką – Sold

Z Polską Metką - Sold
Michał Szulc od dłuższego czasu wprowadzał do swoich kolekcji elementy tańsze, dostępne prawie dla każdego, jak T-shirty czy czapki. W jego kolekcjach casualowe sylwetki zawsze dominowały nad eleganckimi sukienkami. Obserwując zmieniający się polski rynek mody projektant stworzył streetwearową markę SOLD, która swoją estetyką nie odbiega od wypracowanego stylu projektanta.

Michał Szulc – obecny na rynku mody od 2005 roku. Kandydat do przewodu doktorskiego, prowadzący warsztaty na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz w Warszawskiej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Dwukrotny laureat nagrody Złota Nitka, przyznawanej przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Karierę projektanta rozpoczął tworząc markę nazwaną po prostu – „Michał Szulc”. Później narodził się projekt „SALE”, który następnie ewoluował w markę „SOLD by Michał Szulc”.

zrzut-ekranu-2016-11-17-o-10-59-59

SOLD by Michał Szulc pojawiło się na rynku z potrzeby stworzenia linii bardziej komercyjnej, przyjaznej portfelowi klientek. Możliwość zaprojektowania kolekcji bliższych ulicom, wciąż doskonale skonstruowanych i przykuwających uwagę użytymi deseniami, stała się dla projektanta bardzo atrakcyjna. Dzięki temu projekty, pochodzące z jego wyobraźni, trafiają do szerszego grona odbiorców. SOLD to rozwiązanie dla tych, którzy stawiają na pierwszym miejscu wygodę oraz najwyższą jakość materiałów, równocześnie nie chcą jednak rezygnować z tego, by wyglądać ciekawie i wyróżniać się na tle ulicy. Dresowe spodnie czy bluzy wcale nie muszą być szare, ba! nie muszą być nawet w jednolitym kolorze. Desenie Camo, Marble czy Sketch to propozycje dla odważnych, które tworzą niebanalne total looki lub mogą być łączone z bardziej stonowanymi elementami.

zrzut-ekranu-2016-11-17-o-11-00-07

SOLD to marka, która tworzy kolekcje wynikające z funkcjonaliści stylu streetwear w połączeniu z unikalnymi konstrukcjami. Koncepcja ta została przełożona na minimalistyczne formy ubrań, które zostały wzbogacone o charakterystyczne przeskalowane elementy oraz druki. Monochromatyczne barwy, które stanowią podstawę linii, co sezon uzupełniane są o mocne akcenty kolorystyczne – to kreatywne połączenie form i kolorów sprawia, że są to ubrania dalekie od banału. Produkcja kolekcji oparta jest na lokalnych materiałach, a całość jest konstruowana i odszywana w Polsce.

zrzut-ekranu-2016-11-17-o-11-00-19

Projekty marki znajdują się na stronie www.be-sold.pl, w butikach Idea Fix w Krakowie oraz TUTU w Poznaniu.

Komentarze